Weather - Καιρός

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

"Είμαι θύμα"!


Στον ραδιοφωνικό σταθμό «Sentra FM» μίλησε ο πρόεδρος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας, για τον υποβιβασμό των Πατρινών στην Football League 2 εξαπολύοντας κατηγορίες κατά των Θανάση και Τάκη Κανελλόπουλου. 
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
«Είναι το τελευταίο ψυχορράγημα ενός βρώμικου οικοδομήματος που εδώ και χρόνια ταλαιπώρησε όλους εμάς τους νόμιμους ανθρώπους. Ξέρω πως πίσω από όλα αυτά κρύβονται οι αδελφοί Κανελλόπουλου, το έχω καταθέσει και επίσημα στην Πειθαρχική Επιτροπή της Football League αλλά ο κ. Χατζής με έπεισε να την αναιρέσω. Τέτοια υπόθεση δεν έχει σταθεί πουθενά στον κόσμο, να μην υπάρχει κανένα στοιχείο παρά μόνο η κατάθεση απολυμένου υπαλλήλου. Καταρρέει όλο το οικοδόμημα έτσι μιας και ο βασικός μάρτυρας κατηγορίας στις μέχρι τώρα υποθέσεις είναι πλέον κατηγορούμενος. Κάποιοι άνθρωποι πρέπει να ντρέπονται σήμερα. Είμαι 15 χρόνια στο ποδόσφαιρο και είμαι το μεγάλο θύμα αυτού του κυκλώματος, κατήγγειλα τα πάντα και τελικά εξομοιώνομαι με αυτούς με μια κωμική απόφαση. Είναι καλοστημένο σχέδιο
Πίσω από όλο αυτό κρύβονται οι Θανάσης και Τάσος Κανελλόπουλος. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρουν πολύ μεγάλη υπηρεσία και στους κατηγορούμενους στο ποινικό δικαστήριο και σε αυτούς των πειθαρχικών διώξεων. Θέλω να πω στους οπαδούς της Παναχαϊκής ότι οι καλοί νικάνε. Με τέτοια υπόθεση δεν έχει υπάρξει ποτέ προηγούμενο στα παγκόσμια χρονικά και να έχει καταδικαστεί ομάδα ή άνθρωπος. Η Παναχαϊκή θα βγει ενισχυμένη από αυτή την υπόθεση όπως και εγώ. Σήμερα είναι το τελευταίο ψυχορράγημα για τους ίδιους και τα όργανά τους».