Weather - Καιρός

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Η γκολάρα του Μαρσελίνιο!

Ο σούπερ Βραζιλιάνος που άφησε εποχή στην Καλαμάτα!

Συνδύασε την 5μηνη παρουσία του στην Καλαμάτα με μια "εύκολη και γρήγορη" παραμονή! Εδειξε από νωρίς την αξία του στο γήπεδο και βοήθησε όσο λίγοι την ομάδα της Καλαμάτας και αποτελεί την καλύτερη μεταγραφή του "πουλάω δεν πουλάω" των τελευταίων ετών!
Ο μικρόσωμος και θαυματουργός Μαρσελίνιο Λέιτε Περέιρα, ήρθε ένα κρύο βράδυ του Ιανουαρίου 2009 στην πόλη μας μαζί με την Καρολίνα. Περάσαμε πολύ όμορφες στιγμές και από το πρώτο λεπτό που συναντηθήκαμε, πίστεψα ότι πρόκειται για εξαιρετικό ταλέντο και πολύ καλό παιδί!
Αυτό φάνηκε και στο γήπεδο όπου ήταν μια ...απολαυστική παικτούρα! Δύναμη, ταχύτητα, φαντασία, συνεργασία, αποτελεσματικότητα και πολύ καλό μέλλον! Δεν είναι και λίγο σε 14 ματς να σημειώνεις 6 γκολ!
Σε αντίθεση με την...γνώμη κάποιων άσχετων που τον βάφτισαν "παλτό και άχρηστο χωρίς παιχνίδια που ήρθε για διακοπές στην Καλαμάτα..." Τα γραπτά και οι δηλώσεις μένουν!
Ο ίδιος μετά από λίγο καιρό δήλωσε:
"Η θητεία μου στην Καλαμάτα όπου αγωνίστηκα δανεικός μου έκανε πολύ καλό. Κατανόησα περισσότερο τον τρόπο παιχνιδιού στην Ελλάδα και προσαρμόστηκα στις συνθήκες. Βέβαια το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής απέχει αρκετά από αυτό της Σούπερ Λιγκ, οπότε χρειάζεται περίοδος προσαρμογής. Έχω αρχίσει να αγωνίζομαι στα τελευταία παιχνίδια και αυτή την στιγμή αυτό που με ενδιαφέρει είναι να συνεχίσω την δουλειά και να βοηθάω όσο το δυνατόν περισσότερο την ομάδα μου". "Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό που είναι πολύ καλή ομάδα, αλλά μετά την αλλαγή μου νόμιζα ότι είχαμε το παιχνίδι στα χέρια μας. Δεν ξέρω τι να πω και τι έγινε στα τελευταία πέντε λεπτά, αλλά αυτό είναι το ποδόσφαιρο».
Χτες άφησε άγαλμα τον Κοστάνζο στο Φάληρο και παραλίγο η Ξανθη να έφευγε με τρίποντο! Ο ίδιος δήλωσε σχετικά:

Σαν χαμένος ήταν ο Μαρσελίνιο, μετά το τέλος του παιχνιδιού του «Γεώργιος Καραϊσκάκης», μην μπορώντας να πιστέψει το πώς η ομάδα του βρέθηκε να έχει γνωρίσει την ήττα, από εκεί που ήταν αγκαλιά με τη νίκη.

"Ακόμη δεν το πιστεύω», ήταν τα πρώτα λόγια του Βραζιλιάνου μεσοεπιθετικού, ο οποίος συνέχισε τις δηλώσεις του, λέγοντας:
Όσο για τη συνέχεια των αγωνιστικών υποχρεώσεων της Ξάνθης; «Τώρα είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, καθώς έχουμε δυο ήττες. Παίζουμε, όμως, με την ΑΕΚ στην έδρα μας και με τη συμπαράσταση του κόσμου μας όλα θα είναι καλύτερα και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε», είπε ο Μαρσελίνιο.
Την άποψη ότι η Skoda Ξάνθη θα έχει καλή πορεία τη φετινή σεζόν εξέφρασε ο Μαρσελίνιο, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. «Είμαι στεναχωρημένος επειδή στα τελευταία λεπτά χάσαμε τον αγώνα. Ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει τα πάντα. Μπορεί να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία για να πάρει τη νίκη», τόνισε ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Μαρσελίνιο στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6
Για τη χθεσινή ήττα από τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη
«Είμαι χαρούμενος για το γκολ που πέτυχα απέναντι στον Ολυμπιακό. Ωστόσο, είμαι λυπημένος επειδή είχαμε το παιχνίδι στα χέρια μας μέχρι το τέλος. Ακόμη δεν πιστεύω ότι χάσαμε. Έτσι, όμως, είναι το ποδόσφαιρο και συνεχίζουμε. Κοιτάμε τον επόμενο αγώνα της ομάδας (με τον ΟΦΗ).Το πιο σημαντικό είναι ότι η ομάδα τα πάει πολύ καλά και φέτος θα έχουμε καλή πορεία.
Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από την περσινή σεζόν. Μπορεί να μην κερδίσαμε στο χθεσινό παιχνίδι, όμως δείξαμε καλή εικόνα στην επίθεση και την άμυνα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για την Ξάνθη. Πλέον ο προπονητής μας θέλει να παίζουμε επιθετικό ποδόσφαιρο. Μου αρέσει αυτή η νέα φιλοσοφία και θέλω να παίζουμε ωραίο ποδόσφαιρο.
Είμαι στεναχωρημένος επειδή στα τελευταία λεπτά χάσαμε τον αγώνα. Ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει τα πάντα. Μπορεί να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία για να πάρει τη νίκη. Με στεναχώρησε πολύ αυτή η ήττα».
Για το γκολ που πέτυχε
«Πήγα ένας εναντίον ενός απέναντι στον Τοροσίδη, μου έδωσε χώρο για σουτ και αυτό έκανα. Εκείνο που ήθελα ήταν να σκοράρω και να βοηθήσω την ομάδα μου».
Για τους στόχους του
«Θέλω η Ξάνθη να πάει πολύ καλά. Όνειρό μου είναι να παίξω στο Μουντιάλ με την εθνική Βραζιλίας».

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΓΚΟΛΑΡΑ ΤΟΥ ΜΑΡΣΕΛΙΝΙΟ ΕΔΩ

http://www.goal4replay.net/VideoWatchF.asp?ID=58801&Ln=En