Weather - Καιρός

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Η απάντηση του Β.Μητρόπουλου

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ - ΕΧΩ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ
Ο Βίκτορας Μητρόπουλος αναφερόμενος στην εμπλοκή του ονόματός του ως ιδιοκτήτης χώρου που στεγάζονταν μηχανήματα για παράνομα παιχνίδια ("φρουτάκια") έκανε την παρακάτω δήλωση:

"Παρά τη χθεσινή κατηγορηματική γραπτή δήλωσή μου ότι δεν έχω σχέση με παράνομα ηλεκτρονικά παιχνίδια, η εμπλοκή του ονόματός μου από μερίδα Μ.Μ.Ε συνεχίζεται κατά ανεξήγητο τρόπο. Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω σχέση με το συγκεκριμένο χώρο από έτους και πλέον και μάλιστα στο διάστημα αυτό το συγκεκριμένο κατάστημα παρέμενε κλειστό.
Έχω αποχωρήσει από την εταιρεία που μίσθωσε το χώρο και προφανώς εκ παραδρομής οι αστυνομικές αρχές ανέτρεξαν σε Φ.Ε.Κ παλαιοτέρων ετών όπου αναφερόταν το όνομά μου δεδομένου ότι τότε το κατάστημα λειτουργούσε κατά νόμιμο τρόπο ως καφετέρια και χώρος προβολής αθλητικών θεαμάτων.
Ευθύς ως επιστρέψω στην Αθήνα θα ερευνήσω πως αναμείχθηκε - και κατά περίεργο τρόπο πήρε μεγάλη έκταση - το όνομά μου σε αυτή την ιστορία και, βεβαίως, οι υπαίτιοι θα κληθούν να αναλάβουν τις ευθύνες τους αρμοδίως.
Αντιλαμβάνομαι ότι η εκδοτική μου ιδιότητα και η χωρίς χειραγώγηση ενημέρωση των αναγνωστών από την εφημερίδα «Η Άποψη» και από το site www.iapopsi.gr έχει ενοχλήσει πολλούς αλλά, δυστυχώς, για αυτούς όσο και να προσπαθήσουν δεν θα καταφέρουν να με μειώσουν με την "αναγόρευσή" μου ως ιδιοκτήτη παράνομου καζίνο».