Weather - Καιρός

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Βραβείο για τον Λυμπερόπουλο!


Το βραβείο του Best Goal ΟΠΑΠ της 20ης αγωνιστικής απονεμήθηκε σήμερα Παρασκευή στον μεγάλο Μεσσήνιο άσσο Νίκο Λυμπερόπουλο της ΑΕΚ, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Superleague και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ). Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο προπονητικό κέντρο της Ένωσης στα Σπάτα. Το βραβείο το παρέδωσε ο Γιώργος Σταυρόπουλος εκπρόσωπος της εκ των χορηγών της ΠΑΕ, Internationall Service oil.

Στην έλλειψη συγκέντρωσης απέδωσε ο Νίκος Λυμπερόπουλος την εμφάνιση της ΑΕΚ μετά το 20λεπτο και το γκολ του Παναγιώτη Λαγού, που λίγο έλειψε να κοστίσει και το εισιτήριο της πρόκρισης στη ρεβάνς με τον Παναθηναϊκό. Ο διεθνής έλληνας επιθετικός, που παρέλαβε το βραβείο για το best goal της 20ης αγωνιστικής (για το 2ο γκολ της ΑΕΚ στην Ξάνθη με την πανέξυπνη κεφαλιά), τόνισε:
"Δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο τα βραβεία, όσο η νίκη και οι τρεις βαθμοί σε μία πολύ δύσκολη έδρα. Ελπίζω να έρθουν κι άλλα τέτοια βραβεία, συνοδευόμενα από νίκες", είπε αρχικά ο επιθετικός της ΑΕΚ και στη συνέχεια αναφέρθηκε στο ματς με τον Αρη.
"Εχουμε μπροστά μας έναν πολύ δύσκολο ματς με τον Αρη. Πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι γιατί όπως έχει αποδειχθεί στο πρόσφατο παρελθόν όποτε δεν είμαστε το πληρώνουμε πολύ ακριβά", είπε και απάντησε στο κατά πόσο θα επηρεάσει την ομάδα του η κούραση από το ντέρμπι του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό.
"Εχουμε τις επιλογές και τις λύσεις. Ο προπονητής θα κρίνει ποιοι θα παίξουν και είμαι σίγουρος πως όποιος από τα παιδιά αγωνιστεί θα δώσει το 100% των δυνάμεών του για να πάρει η ομάδα τη νίκη".
Για το γεγονός ότι παρά την ηλικία του είναι ο παίκτης με τις περισσότερες συμμετοχές είπε: "Πάντα πίστευα πάρα πολύ στον εαυτό μου. Με την εμπειρία μου πλέον μπορώ να κοντρολάρω τα συναισθήματά μου και τις δυνάμεις μου, αλλά και με τη δουλειά που κάνω τόσο όταν είμαι εδώ όσο και στο σπίτι.
Ενας ποδοσφαιριστής και ένας αθλητής δουλεύει εντός γηπέδου όσο και εκτός. Αν σου αρέσει αυτή η δουλειά, όπως αρέσει σε εμένα, τότε δίνεις πάντα το 100% στους αγώνες και την προετοιμασία τους. Οσο θα αντέχω και θα είμαι εδώ θα δίνω το 100% των δυνάμεών μου και θα είμαι 100% επαγγελματίας".
Ερωτηθείς τέλος για τον τρόπο που ήρθε η πρόκριση, απάντησε: "Από αυτό το ματς κρατάμε μόνο την πρόκριση και τίποτα άλλο.
Μετά το 2-0 του πρώτου αγώνα, αλλά και το 1-0 στη ρεβάνς, όταν προηγηθήκαμε ασφαλώς και θα περίμενα κάτι καλύτερο.
Εδώ όμως έρχεται αυτό που είπα πριν περί συγκέντρωσης.
Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι και ο Παναθηναϊκός μας χτύπησε εκεί.
Φτάσαμε να παίζουμε την πρόκριση κορώνα γράμματα και τελικά μία ανώτερη δύναμη ήθελε να περάσουμε".
*** Πρώτος σκόρερ ως τώρα του Δικεφάλου είναι ο Μπλάνκο με 7 γκολ κι ακολουθεί με 6 ο Φιλιατρινός επιθετικός...