Weather - Καιρός

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Ο Θανάσης Κολιτσιδάκης στον Athletic Radio 104,2

Ο Θανάσης Κολιτσιδάκης μίλησε στον Athletic Radio 104,2 για την αποχώρηση του από τον ΠΟΑ αλλά και για την πίκρα που ένιωσε.
Ο 45χρονος, νυν, τεχνικός της Καλαμάτας δεν έκρυψε την πίκρα του από την μεταχείριση που είχε στο Ηράκλειο από μερίδα του τύπου. Παράλληλα ο Θανάσης Κολιτσιδάκης χαρακτήρισε την πρόταση της Καλαμάτας ως ευκαιρία να γίνει γνωστός και στην υπόλοιπη Ελλάδα μέσα από την θέση του προπονητή. Αναλυτικά η συνέντευξη του Θανάση Κολιτσιδάκη στον Athletic Radio 104,2 και την εκπομπή «Athletic Magazine»:
Για την απόφαση που πήρε: «Η απόφαση αλλά και η πρόταση ήταν ξαφνική. Είμαι ένας άνθρωπος με φιλοδοξίες, πιστεύω ότι στο Ηράκλειο γενικότερα με έχετε υποτιμήσει σαν προσωπικότητα και για αυτό ήρθε ξαφνικό. Πιστεύω ότι η πρόταση της Καλαμάτας με τιμάει και ο πρόεδρος της ομάδας με πιστεύει. Ότι στόχο έβαλα, τον πέτυχα».
Για την παρουσία του στον ΠΟΑ: «Ο ΠΟΑ ήταν η μοναδική επαγγελματική ομάδα στην Κρήτη που μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω και τον ευχαριστώ. Έφυγα από την ομάδα σαν φίλος και οι άνθρωποι που διοικούν την ομάδα μου ευχήθηκαν τα καλύτερα. Ο ΠΟΑ είναι μια ομάδα που έχω στην καρδιά μου γιατί με πίστεψαν και μου έδωσε την δυνατότητα να γίνω γνωστός. Γιατί μέχρι χθες το ήξερε μόνο η κοινωνία της Κρήτης. Το πίστευα μέσα μου ότι αν μάθαιναν στην Ελλάδα ότι ήμουν προπονητής, θα ήταν εύκολο για εμένα το επόμενο βήμα. Πιστεύω ότι η αποχώρηση μου δεν θα επηρεάσει την ομάδα γιατί τα παιδιά έχουν καταλάβει πλέον τι έχουν πετύχει και πιστεύω ότι ο ΠΟΑ θα καταφέρει να παραμείνει στην Γ΄ Εθνική».
Για τον εαυτό του: «Αυτό που θέλω τώρα είναι να πετύχει η ομάδα τον στόχο της ώστε του χρόνου να πετύχω αυτό που θέλω στην καριέρα μου. Ήδη είχα πρόταση από ομάδα της Αθήνας από ομάδα που αγωνιζόταν στην Γ΄ Εθνική. Είναι σίγουρο ότι έχω παράπονο. Είχα μια διένεξη με τον Πατούχα και δεν πήρε κανένας το μέρος μου. Όταν η διοίκηση της ομάδας δεν σεβάστηκε έναν άνθρωπο που έχει πετύχει τόσα στην ζωή του και μάλιστα σε μια περίοδο όπου κανένας δεν ήθελε να πάει προπονητής στον Πατούχα».
Για τους λόγους που αποδέχτηκε την πρόταση της Καλαμάτας: «Για εμένα ήταν μια εμπειρία που έπρεπε να την πάρω. Όταν σου δίνεται μια ευκαιρία δεν πρέπει να την αφήνεις. Εφόσον ένιωθα έτσι, έπρεπε να φύγω, γιατί αν έμενα στην ομάδα τότε θα έκανα κακό και στον εαυτό μου αλλά και στην ίδια την ομάδα. Εμπόδιο αποτελούσε η οικογένεια μου γιατί η σύζυγος μου φέρνει στον κόσμο το τρίτο παιδί μας, όμως από την στιγμή που έδωσε το οκ αποφάσισα να πάω στην Καλαμάτα. Κάνω ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου που πιστεύω ότι το δικαιούμαι».
Για την Καλαμάτα: «Στόχος μου είναι να πετύχει η Καλαμάτα αυτό που θέλει και είναι η παραμονή στην Β΄ Εθνική. Η ομάδα διαθέτει πολύ καλούς ποδοσφαιριστές και πιστεύω ότι με την βοήθεια της διοίκησης η Καλαμάτα θα μπει σε έναν δρόμο πολύ καλύτερο από αυτόν που ήταν μέχρι τώρα. Η συμφωνία είναι μέχρι το τέλος της περιόδου και από εκεί και πέρα θα συζητήσουμε ξανά».