Weather - Καιρός

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Και το μεσημέρι τον αποκάλεσε "ΔΙΕΘΝΕΣ ΛΑΜΟΓΙΟ" Ο ΚΟΥΓΙΑΣ....

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ
«Έκλεισε οριστικά το θέμα της πώλησης»!
Με βαριές κουβέντες για τον Καϋμενάκη....
 
Τέλος στα σενάρια αγοραπωλησίας της ΠΑΕ Παναχαϊκή έβαλε πριν από λίγο σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρόεδρος Αλέξης Κούγιας που επιτίθεται σε Ερασιτεχνική, Γιάννη Καϋμενάκη (σ.σ. τον χαρακτηρίζει "διεθνές λαμόγιο"), ενώ στέλνει το μήνυμά παραμονής του, σχεδιάζοντας ήδη την ομάδα της ερχόμενης περιόδου!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναχαϊκή:
«Είμαι βέβαιος ότι το Δημοτικό συμβούλιο δεν αναβλήθηκε λόγω της δήλωσης μου ότι θα παρευρεθώ αλλά για άλλους σοβαρούς λόγους. Για να σοβαρολογούμε όμως μετά την τοποθέτηση του (Κροίσου) Γιάννη Καϋμενάκη ότι τα μόνα χρήματα που έχει για την αγορά της Παναχαϊκής είναι 1.000.000 ευρώ (η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν έχει ούτε αυτό) έκλεισε οριστικά το θέμα πώλησης των μετοχών μου.
Οι εμπνευστές αυτής της βρομερής υπόθεσης που είχε σαν στόχο την αποχώρηση μου με εκβιασμό από την ιδιοκτησία και προεδρία της Παναχαϊκής οφείλουν να ζητήσουν συγνώμη πρώτα από τους οπαδούς της Παναχαϊκής και τους πολίτες της Πάτρας και μετά από εμένα.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτά τα παιδιά που παρασύρονται αλλά έχω μεγάλο πρόβλημα με αυτούς που τους παρασύρουν.
Λυπάμαι που το λέω αλλά να μην περιμένουν οι κ.κ. Α. Φούρας, Α. Βανταράκης, Χ. Βεργανελάκης και τα εξαπτέρυγα τους να τους ζητήσει συγνώμη που τους ρεζίλεψε αυτό το διεθνές λαμόγιο ο Γ. Καϋμενακης, γιατί συγνώμη ζητάνε αυτοί που έχουν αίσθηση της ντροπής και τα λαμόγια δεν έχουν αίσθηση της ντροπής.
Προσωπικά αυτές τις μέρες ταλαιπωρήθηκα ιδιαίτερα ψυχικά για τις συμπεριφορές απέναντι μου από ανθρώπους που εκτιμούσα και πίστευα ότι με εκτιμούσαν και αυτοί (π.χ. Κύζας).Αλλά αποδεικνύεται ότι είναι διπρόσωποι .
Από αυτήν την ιστορία βγήκα σοφότερος γιατί ξέρω καλύτερα τι συμβαίνει στην Πάτρα.
Δίνω μια υπόσχεση θα προσπαθήσω στο μέλλον να κάνω λιγότερα λάθη .Θα συνεργαστώ με τίμιους και υγιείς ανθρώπους έστω και αν δεν είναι επώνυμοι. Αυτοί θα είναι το Δ.Σ. της νέας Παναχαϊκής .
Από σήμερα εντατικοποιείται ο σχεδιασμός μιας και μέσα στην εβδομάδα θα ολοκληρωθούν οι νέες μεταγραφές αλλά θα γίνουν και κάποιες αποδεσμεύσεις.
Κάνω μια έκκληση σε όλους να ασχοληθούν από σήμερα μόνο με το ποδόσφαιρο και οποιοσδήποτε είναι άσχετος με αυτό να μας αφήσουν ήσυχους να κάνουμε την δουλειά μας σωστά»....


Foto: mats.gr