Weather - Καιρός

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Τσίρκο η υπόθεση στην Παναχαϊκή....

Γ. Καϋμενάκης: «Έρχομαι και αύριο το πρωί….»!



Στον ΣΠΟΡ FM Πάτρας 96.3 και στην εκπομπή του Χρήστου Βεργανελάκη μίλησε σήμερα το πρωί αποκλειστικά ο υποψήφιος αγοραστής της ΠΑΕ Παναχαϊκή, Γιάννης Καϋμενάκης!
Ο εκ των ιδιοκτητών του Αστέρα Τρίπολης δεν φάνηκε διατεθειμένος να πλησιάσει στο ποσό που ζητάει ο κ. Κούγιας για την μεταβίβαση και η διαφορά είναι εμφανής, άγνωστο όμως αν θα υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση…Ωστόσο δήλωσε ότι θέλει πολύ να αναλάβει τις τύχες του Πατρινού σωματείου!
Ο κόσμος αγωνιά… Τι γίνεται με τις εξελίξεις στην Παναχαϊκή; Πως τις βλέπετε και τι μέλλει γενέσθαι από δω και πέρα;
- Κοιτάξτε εγώ είχα μία συνάντηση με τον κ. Κούγια την Παρασκευή στην Αθήνα, συζητήσαμε κάποια πράγματα, αλλά αυτά που ζητάει ο κ. Κούγιας είναι πέρα από κάθε λογική και φαντασία. Τα ποσά τα οποία ζητάει υπάρχουν σε δυσθεώρατα ύψη. Μια ομάδα που βρίσκεται στην Γ’ Εθνική και με χρέη πάνω από 1.600.000 ευρώ. Εγώ του είπα του κ. Κούγια αναλαμβάνω όλα τα χρέη της ομάδας και θα δώσω σε εκείνον 1.000.000 ευρώ.


Πόσα χρήματα κοστολόγησε την ΠΑΕ Παναχαϊκή ο κ. Κούγιας;

- Ο κ. Κούγιας μου είπε ότι έχει βάλει από την τσέπη του 4.500.000 ευρώ, τα οποία θέλει, 2.000.000 ευρώ κοστολογεί τους παίκτες, συν τα χρέη. Άρα μιλάμε για ένα ποσό που αγγίζει τα 8.000.000 ευρώ! Εγώ του είπα, ότι αυτοί οι παίκτες που δεν κατάφεραν να ανεβάσουν την ομάδα στην Β’ Εθνική πως μπορούν να κοστίζουν 2.000.000 ευρώ;


Και τι σας είπε κ. Καϋμενάκη;

- Ότι σ’ αυτούς τους παίκτες οι 10 τουλάχιστον θα είναι μελλοντικοί ποδοσφαιριστές της Εθνικής Ελλάδος!


Εσείς τι σκέφτεστε κ. Καϋμενάκη μετά και την χθεσινή εξέλιξη που ο κ. Κούγιας είπε ξεκάθαρα ότι θέλει 3.500.000 ευρώ, όσα ισχυρίζεται ότι έχει βάλει στην Παναχαϊκή τον τελευταίο 1.5 χρόνο και φεύγει. Αυτή είναι η πρότασή του και μάλιστα έθεσε και νέα προθεσμία μέχρι την Παρασκευή…

- Κοιτάξτε, όταν εγώ αναλαμβάνω το χρέος των 1.600.000 ευρώ και του δίνω και 1.000.000 ευρώ του κ. Κούγια, φτάνουμε στα 2.600.000 ευρώ. Οπότε αυτή είναι η προσφορά που κάνω. Εγώ είμαι εδώ, ότι ώρα μου πει μπορώ να αναλάβω την Παναχαϊκή. Αυτή είναι η καλύτερη προσφορά που μπορώ να κάνω.


Δηλαδή να αναλάβετε όλο το πακέτο των χρεών, το οποίο εσείς λέτε ότι φτάνουν το 1.600.000 ευρώ;


- Απ’ αυτά που μου έχουν πει ναι! Τώρα αν υπάρχουν και άλλα κρυφά δεν ξέρω..


Εσείς δέχεστε ότι έχει βάλει 3.500.000 ευρώ στην Παναχαϊκή ο κ. Κούγιας;


- Δεν μπορώ να το ξέρω αυτό. Αν είχε βάλει 3.500.000 ευρώ θα έπρεπε η ομάδα να είναι στην Α’ Εθνική. Εκτός πια και έγιναν τρομακτικά λάθη.


Η αν κυνηγήθηκε τόσο πολύ απ’ όλο τον κόσμο, όπως ισχυρίστηκε ο κ. Κούγιας…


- Δεν υπάρχουν κυνηγητά. Εγώ δεν τα έχω δει τόσα χρόνια στο ποδόσφαιρο. Ή έχεις ομάδα ή δεν έχεις…


Σας ενοχλεί που σας κατηγόρησε, γιατί χθες είπε πολλά στην συνέντευξη τύπου για εσάς…


- Ο καθένας μπορεί να βγαίνει και να πετάει λάσπη. Από κει και πέρα θα πρέπει να μπορεί να αποδείξει και ορισμένα πράγματα. Εμάς, ούτε η ιστορία μας, δε ζούμε στην Ελλάδα τα τελευταία 25 χρόνια, ερχόμαστε στην Ελλάδα για να κάνουμε το χόμπι μας, και την αγάπη που έχω εγώ για το ποδόσφαιρο και ουδέποτε έχουμε εμπλακεί ούτε σε πολιτική, ούτε σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα, ούτε σε τίποτα. Ζούμε σε μια χώρα (Ντουμπάι) που η παρανομία τιμωρείται με θάνατο ή μας κόβουν τα χέρια, οπότε άλλοι να κοιτάξουν τις φωλιές τους, όχι εμείς.


Να ελπίζει ο κόσμος ότι κάτι μπορεί να γίνει σ’ αυτή την ιστορία; Γιατί ακούω ότι υπάρχει μια απόσταση… Δηλαδή εσείς λέτε 2.6 συνολικά και ο κ. Κούγιας πάει στα 5..


- Σίγουρα είναι μεγάλη, αλλά η Παναχαϊκή δεν είναι ένα μέσο πλουτισμού, η Παναχαϊκή είναι μια ιδέα, μια ιστορία. Δεν πωλούνται οι ιστορίες. Όποιος θέλει δηλαδή και εγώ που θα φύγω από τον Αστέρα κάποια στιγμή δε θα ζητήσω τίποτε. Θα μείνει ο συνεταίρος μου με τον οποίον είμαστε πολύ αγαπημένοι και θα του πω, «Ότι πρόσφερα μέχρι τώρα στον Αστέρα το πρόσφερα. Γεια σας, ελπίζω να πάτε καλύτερα». Δε θα κοιτάξω να βγάλω χρήματα εγώ από κάτι το οποίο δεν είναι ένα σπίτι, μια επιχείρηση, είναι μια αγάπη αυτό, ένα χόμπι. Αυτό δε το αποτιμάς σε χρήμα…


Εσείς δηλαδή το μερίδιο που σας αναλογεί στην ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης θα το χαρίσετε, κατά κάποιον τρόπο;


- Εγώ έχω χαλάσει πολλά χρήματα. Όταν θα πω ότι θα φύγω, θα πω στους ανθρώπους που θα παραμείνουν εκεί, φαντάζομαι ο συνεταίρος μου, θα του πω ότι έχω χαλάσει έως τώρα θα το χαρίσω. Γιατί σας ξαναλέω. Δεν είναι επιχείρηση, είναι η αγάπη μας, είναι το χόμπι μας.


Θα περιμένετε κίνηση από τον κ. Κούγια; Θα κάνετε εσείς κάποια κίνηση;


- Εγώ του έχω πει ότι είμαι εδώ! Εγώ ότι ώρα θέλεις έρχομαι και την παίρνω την ομάδα. Με τα νούμερα που λέω πάντα.


Φαντάζομαι θα γίνει τηλεφωνικά, γιατί είπατε ότι είσαστε εκτός Ελλάδος;


- Μπορώ να έρθω ανά πάσα ώρα και στιγμή…


Πόσο «ζεστός» είστε στο ενδεχόμενο να αναλάβετε την Παναχαϊκή;


- Έρχομαι και αύριο το πρωί!