Weather - Καιρός

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Κι άλλος Πρόεδρος... "δανείστηκε" από τον Κομπότη!

Kombotis Bank: Στηρίζει τους φίλους με...δανεικά!
Εκτός του Γρηγορόπουλου...δανείστηκε κι ο Ριαβόγλου!
Ο "δικός μας" έλαβε 50.000, αυτός μόνο 10-20.000...

Ριαβόγλου: Δανείστηκα από τον φίλο Κομπότη! Ο Κώστας Ριαβόγλου μίλησε στην «Αρένα» της «TV-Θεσσαλονίκη» και μεταξύ άλλων στην τηλεοπτική του εμφάνιση, τόνισε:
-«Εμφανίζομαι να έχω πάρει από τον κ. Κομπότη 10 ή 20 χιλιάδες ευρώ στο λογαριασμό μου. Σας λέω λοιπόν ότι μου δάνεισε χρήματα γιατί είχα μια δυσκολία εκείνη την περίοδο. Απαγορεύεται να δανειστώ χρήματα από ένα φίλο μου; Τον Κομπότη τον ξέρω πολλά χρόνια και εάν ήθελα να κάνω «βρόμικη» δουλειά μαζί του δεν θα χρησιμοποιούσα τράπεζα».
-«Εμφανίζομαι να έχω κερδίσει χρήματα από ΛΟΤΤΟ, ΠΡΟΤΟ και άλλα παιχνίδια του ΟΠΑΠ και μάλιστα μόλις 20 χιλιάδες ευρώ. Την ομάδα μου δεν την έχω παίξει ποτέ στο «Στοίχημα», ούτε άλλες ομάδες».
-«Το όνομά μου το έμπλεξε ο εξυγιαντής του ελληνικού ποδοσφαίρου, είπε ότι στην ομάδα μου υπάρχουν παράγοντες που κάθονται στον πάγκο με laptop και παίζουν «Στοίχημα». Φοβερά πράγματα. Εάν ήμουν δικομανής, έπρεπε να έχω δυο δικηγόρους και να κάνω μηνύσεις σε όλους. Ο ίδιος ο εξυγιαντής όμως εμπλέκεται σε παλαιότερες υποθέσεις ομάδων που είχε και όταν βγουν όλα αυτά, θα γελάσει η Ελλάδα. Έπιασαν στο στόμα τους εμένα και τον Αγροτικό Αστέρα, για λόγους που γνωρίζω πολύ καλά, αλλά δεν είναι της παρούσης».
-«Κάποιοι δημοσιογράφοι που είναι διωγμένοι από παντού είπαν ότι συνελήφθησαν 4 παίκτες του Αγροτικού Αστέρα. Μπορείτε να μου πείτε ποιοι είναι; Κανένας, σας απαντώ. Ψέματα είπαν για να εντυπωσιάσουν και φυσικά καμία δική μου συμμετοχή δεν υπάρχει σε συνομιλίες που είδαν το φως της δημοσιότητας».
-«Εγώ παραπέμπομαι να δικαστώ για πλημμέλημα, επειδή μιλάνε στις κασέτες δυο άτομα και λένε ότι το ξέρω κι εγώ ότι θα γίνει ένα στημένο ματς. Απίστευτα πράγματα. Όπως το παιχνίδι με την Καβάλα, για το κύπελλο, το 0-3. Μας έβαλε στα δίχτυα η Καβάλα, που είχε πάρει φόρα και κέρδιζε τους πάντες την πρώτη χρονιά στην Α΄ Εθνική. Εμείς παίξαμε με παιδάκια, γιατί ήμασταν τελευταίοι και μας ενδιέφερε το πρωτάθλημα και φυσιολογικά χάσαμε. Αυτό το ματς το είπαν ύποπτο και στημένο. Το ίδιο συνέβη και με την Καλαμάτα, όταν το είπε φράξει ο ΟΠΑΠ ότι θα βγει διπλό και μας βοήθησε ο Θεός να ισοφαρίσουμε στο 94΄ και να βγάλουν όλοι το σκασμό».
-«Από όσα βγαίνουν στη δημοσιότητα, το 20% είναι αλήθεια, αλλά το υπόλοιπο 80% είναι μυθεύματα και κουτσομπολιό, που υπάρχει στο ποδόσφαιρο. Έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και πιστεύω ότι θα δικαιωθώ, γιατί μπορώ να αποδείξω τη συναλλαγή που μου αποδίδουν».
-«Εγώ τελείωσα από τον Αγροτικό, έκλεισε ο κύκλος μου και θα αναλάβουν παιδιά από τον Ερασιτέχνη μαζί με νέους ανθρώπους, προκειμένου να οδηγήσουν την ομάδα σε πιο χαμηλό μπάτζετ και λιγότερα έξοδα».



 

Από: mikriliga.com