Weather - Καιρός

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – Παραίτηση Τσακογιάννη

Τσακογιάννης: Τα 'χωσε και παραιτήθηκε!
Άλλος ένας Πρόεδρος ομάδας Β' εθνικής "κούνησε μαντήλι" και αποχώρησε με αιχμές. Σήμερα ήταν η σειρά του Γιώργου Τσακογιάννη της Ηλιούπολης, που δεν ...χαρίστηκε στην τελευταία του τοποθέτηση ως "αφεντικού" της ομάδας της Αθήνας, που αν και νεοφώτιστη, κατάφερε να παραμείνει στην κατηγορία κάνοντας πολύ καλή πορεία.
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ανακοίνωση: Λαμόγια, κλέφτες, απατεώνες, κρατείστε τις υποσχέσεις σας, δεν χρειάζεται. Πέρυσι τέτοιο καιρό πανηγυρίζατε και μοιράζατε υποσχέσεις και ακάλυπτες επιταγές. Δεν είπα τίποτα πιστεύοντας ότι στην διάρκεια θα κάνατε πράξη τις υποσχέσεις σας και τα “θα” σας. Ακόμα και τώρα συνεχίζετε τις αοριστολογίες, την ίδια τακτική, δεν σας ενδιαφέρει παρά μόνο η προβολή, η τσέπη σας και πως θα βγείτε λάδι και σωστοί για να κερδίζετε τον χρόνο που θέλετε.

Σας εξήγησα ότι ο χρόνος κυλάει κατά της ομάδας και χρειάζονται έργα και όχι λόγια σαν τα περσινά. Επειδή εγώ δεν παίζω με τα λόγια, όπως εσείς, ούτε έχω ανάγκη, παραιτούμαι και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα, και αν θέλετε σας χαρίζω την ομάδα χωρίς αντίτιμο με μοναδική εγγύηση να μην την ρίξετε κατηγορία. Η ιστορία μας δεν τελειώνει σήμερα, θα μάθουν και οι πέτρες τα καμώματά σας με λεπτομέρειες και αποδείξεις, λίαν συντόμως. Σήμερα έγινε η αρχή. Συγχαρητήρια για την ώρα, τα καταφέρατε.
ΥΣ1: Με τι τρόπο εξοφλείτε τα χρέη σας; Θα μάθουμε σύντομα.
ΥΣ2: Τώρα δεν με αγγίζουν οι απειλές σας για το γήπεδο και την ομάδα, κάντε ότι θέλετε.
Το είχε προαναγγήλει!
Είχε προηγηθεί η δήλωσή του: Κάνοντας αγωνιστικό απολογισμό της εφτάχρονης πορείας μου αναλαμβάνοντας την ομάδα διαλυμένη στο τοπικό πρωτάθλημα και κάνοντας πορεία πρωταθλητισμού τα επόμενα χρόνια, βρέθηκε φέτος μέχρι την τελευταία αγωνιστική να διεκδικεί άνοδο στη Super League, που ήταν η αρχική μου επιθυμία και όνειρο ζωής, αποδεικνύοντας ότι η Ηλιούπολη δεν είναι μια γειτονιά της Αθήνας, είναι από τους μεγαλύτερους δήμους των Αθηνών με πάνω από 200.000 κατοίκους. Στο νέο πρωτάθλημα θέλω να συνεχίσω να έχω πορεία πρωταθλητισμού και δεν επιθυμώ να έχω ρόλο κομπάρσου. Σίγουρα για κάτι καλύτερο χρειάζεται η βοήθεια όλων που την δεδομένη στιγμή δεν την έχω και πολλοί απ’ όσους περίμενα είναι απόντες. Αν δεν αλλάξει κάτι μέχρι τις 31/05, θα αποχωρίσω από την ομάδα... Έχοντας αποδείξει έμπρακτα την αγάπη μου τόσο στην ομάδα όσο και στην πόλη της Ηλιούπολης χωρίς την δυναμική και το budget άλλων ομάδων, πιστεύω ότι αφήνω καλή παρακαταθήκη στην πόλη μου και στον κόσμο της, και με την κατάλληλη συσπείρωση η ομάδα μπορεί να προχωρήσει. Τις λιγοστές οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν, δεσμεύομαι να τις τακτοποιήσω και να παραδώσω την ομάδα υγιή και τις μετοχές μου στον δήμαρχο της Ηλιούπολης με την μοναδική υποχρέωση να εγγυηθεί ότι η ομάδα δεν θα πέσει κατηγορία.

* Στην αποκλειστική φωτογραφία (ο Γιώργος Τσακογιάννης δεξιά, αποφεύγει τον φακό σαν τον...διάολο), μαζί με τον Πρόεδρο της Καλαμάτας και σε δεύτερο πλάνο τον συνεργάτη του "Τσακό" στους "Ηλιους" και χρόνια "αιμοδότη" της ομάδας, Νίκο Χάλκο.