Weather - Καιρός

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Ρουκέτες από Νιόπλια!

Τα είπε και ησύχασε...
Ο Νίκος Νιόπλιας έσπασε τη σιωπή του και μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό για όλα όσα συνέβησαν στον Παναθηναϊκό τους τελευταίους έξι μήνες. Ο πρώην τεχνικός των «πράσινων» μίλησε με σκληρή γλώσσα για τους επικριτές του, ενώ παραδέχθηκε το πρόβλημα ανάμεσα σε Κατσουράνη - Τζόρβα.
Θα χάναμε και το περυσινό πρωτάθλημα, αν δεν ήταν στον πάγκο ένας ήρεμος άνθρωπος, όπως εγώ. Πάνω από όλους είναι ο Παναθηναϊκός. Δεν υπάρχουν άτομα! Είναι τσαλακωμένοι όλοι από την ψυχολογική πίεση που δέχονται. Αν σου λένε όλη μέρα ότι δεν κάνεις, πώς θα βγάλεις πράγματα στο γήπεδο; Ας μην ανοίξω το στόμα μου κι ας πάει ο καθένας στο καλό», είπε ο Νιόπλιας και πρόσθεσε: «Το καλοκαίρι δεν έγινε για μένα κανένα λάθος. Δεν πρέπει ούτε να κατηγορείς, ούτε τίποτα. Τα λάθη μάς κάνουν όλους δυνατούς. Έρχονται τα παιδιά με μούτρα κατεβασμένα και δεν έχουν διάθεση. Τα λένε μέσα στην ομάδα», για να παράδεχτεί: «Ένα λάθος έκανα: πίστευα πολύ στους παίκτες που είχα και στον εαυτό μου. Ίσως να πατούσα πόδι, ίσως να μην ήμουν δυνατός ακόμη.
Ο τσακωμός
Για τις σχέσεις Κατσουράνη - Τζόρβα και τον τσακωμό με τον Καραγκούνη, αποκάλυψε: «Είναι αλήθεια αυτό, αλλά μόνο στην αρχή. Λόγω του προβλήματος στην Εθνική. Ειλικρινά δεν το ήξερα, εκ των υστέρων το έμαθα. Πιστεύω πως ό,τι έγινε επηρέασε και τον Τζόρβα και τον Κατσουράνη. Εγώ μίλησα και με τους δύο. Και ο Κατσουράνης, αλλά και ο Τζόρβας έχει δίκιο. Είπα στον Κατσουράνη ότι αφού είναι καλός παίκτης, τι κάθεται και ασχολείται με το τι λέει ο ένας και ο άλλος. Οι παίκτες γι’ αυτό με αγαπούσαν. Γιατί ήμουν δίκαιος, με τα λάθη μου μεν, αλλά ποτέ δεν ήμουν άδικος.
Και κατέληξε αναφερόμενος στον Φρέιτας: «Με φωνάζουν οι παίκτες και μου είπαν ‘Πες σε αυτόν τον… να μην πω τι… Ψάχνουμε να βρούμε την ηρεμία μας και βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας.’ Αυτά είναι τα προβλήματα της ομάδας. Ο Παναθηναϊκός έχει καλούς παίκτες. Αυτό με πνίγει και θα το λέω πάντα. Ηθική υπάρχει σε αυτό το χώρο; Σε μία συνάντηση με τον πρόεδρο και τον Φρέιτας, τον ρώτησε ο πρόεδρος τι φταίει και ο Πορτογάλος είπε «πρώην παίκτης ο Ζιλμπέρτο, πρώην παίκτης ο Σεϊταρίδης, πρώην παίκτης ο Κατσουράνης, πρώην ο Καραγκούνης"...
Και μετά από μία εβδομάδα πάει και φέρνει προπονητή τον Φερέιρα τον φίλο του! Είναι να τρελαίνεσαι! Κανένας Κουμορτζί δεν τους σώζει. Ο Κουμορτζί και ο κάθε Κουμορτζί θέλει να μπει σε μία καλή ομάδα για να παίξει. Έλεγα στον πρόεδρο πως αν ήμασταν στον πόντο μέχρι τη διακοπή, θα μπορούσαμε με την ξεκούραση, την επιστροφή των τραυματιών και 1-2 μεταγραφές, θα πηγαίναμε παρακάτω.

Λέγανε πως εγώ φταίω για την εξαήμερη άδεια. Όλοι λένε ότι ο Νιόπλιας φταίει σε αυτό το γαμ... το ομαδικό άθλημα. Μία φορά ζήτησα να κάνω συνέντευξη Τύπου κάθε Πέμπτη και μου είπαν ότι το επικοινωνιακό κομμάτι το έχουμε εμείς. Ήθελα να είμαι δίκαιος με όλους τους δημοσιογράφους. Είπα στον Ρουκάβινα πως τον υπολογίζει αναπληρωματικό του Σισέ, αναπληρωματικό του Λέτο και δεξιά. Μου λέει ‘Εγώ είμαι καλύτερος από τον Σισέ’. Είπα τότε πως αυτός είναι για δέσιμο. Πώς θα δουλέψω εγώ μαζί του.
Ένα λάθος έκανα: πίστευα πολύ στους παίκτες που είχα και στον εαυτό μου. Ίσως να πατούσα πόδι, ίσως να μην ήμουν δυνατός ακόμη. Τον Κουμορτζί τον θέλαμε, αλλά δεν ήταν ο παίκτης που θα μας έλυνε το πρόβλημα. Είχαμε παίκτες, αν ήταν καλά οι υπόλοιποι.
Είναι ψέματα η κατηγορία πως πήγα στον Παναθηναϊκό και τα βρήκα με τους Έλληνες παίκτες για να παίζουν πάντα σε θέσεις που θέλουν. Παίζει λάθος ο Βύντρα; Δεν έπαιζε πέρυσι ο Σπυρόπουλος καλά; Με όλους είμαι φίλος. Οι ξένοι γιατί με λατρεύουν; Να σας φέρω να δείτε τα μηνύματα που μου έστειλαν στις γιορτές. Είπα στον Καραγκούνη πως θα πρέπει να είναι σαν τον Αλβέρτη στο μπάσκετ. Να μπαίνει σε κάποια ματς και σε άλλα να μένει εκτός.
Τσακώθηκε ποτέ παίκτης στην προπόνηση με μένα; Αν γινόταν αυτό, ούτε ο Πηνειός και ο Αλιάκμονας δεν θα με σώζανε.
Γύρισα και είπα στον Λέτο μετά το επεισόδιο που είχε με τον Καραγκούνη πως αν θα ξαναβρίσεις, να πας να τα πεις στη μάνα σου και την αδερφή σου. Έδωσα μία στον πίνακα και έσπασα τα δάχτυλά μου. Το παιδί δεν το έκανε ξανά και μετά πετούσε. Ηταν κύριος. Κατάλαβε πως δεν ξεχώριζα κανέναν, ήμουν δίκαιος.
Το καλοκαίρι είχα ζητήσει έναν στόπερ κι έναν στη θέση του Σαλπιγγίδη. Πήραμε τον Γκοβού και είπα πως είναι παικτάρα. Στην προπόνηση φανταστικός, στην τακτική ονειρεμένος. Όταν έπαθε θλάση ο Γκοβού τον χάσαμε. Ήθελε να επιστρέψει στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό κι έπαθε υποτροπή. Δεν έδειξε το πρόσωπο που περιμέναμε γιατί ποτέ δεν ήταν έτοιμος. Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με τον Μπουμσόνγκ. Επειδή είχε έρθει από τη Λιόν λίγο το έπαιζε στην αρχή, αλλά μετά το ματς με τον Εργοτέλη ήταν όλο και καλύτερος. Θέλαμε άλλον έναν επιθετικό, δεν προλάβαμε και την τελευταία ημέρα των μεταγραφών παρουσιάστηκαν ο Γκαρσία και ο Πλεσί. Ο Φρέιτας μού είπε ότι υπάρχει ο Ρίβας της Λιβόρνο για στόπερ και ο Πλεσί. Μου είπε ότι ο Πλεσί είναι καλύτερος από τον Φατί του Άρη και τον πήραμε. Μου είπε ακόμη πως υπάρχει για τη θέση του επιθετικού ο Πελέ, αλλά τελικά πήραμε τον Γκαρσία."