Weather - Καιρός

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ο Κούγιας έδωσε στεγνά τον Γκαγκάτση...

Στο φως της δημοσιότητας ήρθε η ένορκη εξέταση ως μάρτυρα του Αλέξη Κούγια, από τις 16 Νοεμβρίου 2010. Μεταξύ άλλων ο ποινικολόγος αναφέρει: «Οταν ήμουν ιδιοκτήτης του ΠΑΣ Γιάννινα είχα καταγγείλει σειρά αγώνων, όπου με κακές συμπεριφορές διαιτητών διαμορφώνονταν αποτελέσματα. Εκείνη την περίοδο (2007-08) δεν πήγαινε στο μυαλό μου ότι κάποιοι έστηναν αποτελέσματα στο στοίχημα. Τώρα είμαι βέβαιος...
Είχα καταγγείλει ότι ο πραγματικός ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ηλιούπολη Γ. Τσακογιάννης τρομοκρατεί όλους τους αντιπάλους που αντιμετώπιζε και τους εξανάγκαζε στους μεταξύ τους αγώνες να μη χρησιμοποιούν κανέναν από τους βασικούς παίχτες. Αυτή την καταγγελία την έκανα εγγράφως στην ΕΠΟ και στον αθλητικό εισαγγελέα... Ο Βίκτωρας Μητρόπουλος μου είπε ότι οι προσπάθειές μου να δικαιωθώ δεν έχουν καμία τύχη, γιατί ο Τσακογιάννης είναι προσωπικός φίλος και προστατεύει τον πρόεδρο της ΕΠΟ Βασίλη Γκαγκάτση και ότι μαζί με τον πρόεδρο της ΚΕΔ Γ. Ψυχομάνη παίζουν ποδόσφαιρο (μαζί και με τον σύμβουλο της ΕΠΟ Δεσύλλα) στα γήπεδα 5Χ5 του Τσακογιάννη....
Προσωπική μου κρίση είναι ότι παράγοντες της ΕΠΟ και το περιβάλλον τους, ειδικά ένας μάνατζερ ονόματι Αγγελος Τραυλός (ο οποίος ήταν στενά συνδεδεμένος με τον Β. Γκαγκάτση και ήταν μάνατζερ πολλών παιχτών της Εθνικής Ελλάδος), επιθυμούσαν την άνοδο της Ηλιούπολης στη Β' Εθνική, γιατί έτσι θα ήλεγχαν ακόμη μία ομάδα στο στοίχημα...
Οι φίλοι
Γνώριζα πως στενοί φίλοι του προέδρου της ΕΠΟ είναι τα εξής πρόσωπα: ο πρόεδρος του Αστέρα Τρίπολης και πρώην διεθνής διαιτητής Γ. Μποροβήλος, ο Γ. Κομπότης, πρόεδρος της ΠΑΕ Λεβαδειακός, πρώην πρόεδρος της Ενωσης Β'-Γ' Εθνικής και πρώην αντιπρόεδρος της ΕΠΟ. Την εκλογή του Κομπότη υποβοήθησε ο Γκαγκάτσης, ο οποίος τηλεφώνησε σε μένα προσωπικά για να τον ψηφίσω... Στενός φίλος του Γκαγκάτση είναι και ο πρόεδρος του Αγροτικού Αστέρα Κ. Ριαβόγλου, ο πρόεδρος της ΠΑΕ Πανθρακικός Σαββάκης, στην ποδοσφαιρική εταιρεία απασχολήθηκε για πολύ καιρό ο γιος του Β. Γκαγκάτση, ο πρόεδρος της ΠΑΕ Διαγόρας Χρυσοχοΐδης, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα Γ. Χριστοβασίλης (του οποίου ο Σαββάκης είναι λογιστής στο εργοστάσιο χρωμάτων που διατηρεί), ο πραγματικός ιδιοκτήτης του Παναργειακού Ιωσήφ Μερτύρης... Προσωπικά δεν γνωρίζω αν είχαν καλή σχέση με τον Γκαγκάτση οι Ν. Πηρούνιας, Αχ. Μπέος, Μ. Ψωμιάδης, όπως και ο Κομπότης, αλλά γνωρίζω ότι έχουν πολύ στενή σχέση με τον Γιώργο Τσακογιάννη. Δεν γνωρίζω αν αυτοί στήνουν αγώνες, αλλά κάνουν στενή παρέα. Ολες οι ομάδες τους περιλαμβάνονται στον κατάλογο υπόπτων της ΟΥΕΦΑ...
Ο αγώνας Ηλυσιακός - Πανθρακικός του 2008, κατά την κρίση μου, στήθηκε από τους Χριστοβασίλη και Σαββάκη, με σκοπό να κερδίσει ο Πανθρακικός και να ανέβει Α' Εθνική αντί για τα Γιάννινα. Ο τρόπος που στήθηκε ήταν κατ' εντολήν του Χριστοβασίλη να μη χρησιμοποιήσει ο Ηλυσιακός τους βασικούς, αλλά αναπληρωματικούς και εφήβους. Το παιχνίδι υπάρχει στον κατάλογο της ΟΥΕΦΑ...
Κατά την κρίση μου, στημένο ήταν και το ματς Καβάλα - Γιάννινα το 2008-09, όπου ο ΠΑΣ δεν χρησιμοποίησε την κανονική ενδεκάδα και την άλλαξε κατά 7/11. Σε μια συζήτησή μου με τον Χριστοβασίλη, μου διηγήθηκε μια ιστορία με αστακούς και πιστόλια, την οποία αν προκληθώ θα δημοσιοποιήσω...Ενα άλλο γεγονός που έχει σχέση με τα στημένα είναι όταν συνάντησα τον παίχτη του Διαγόρα Ρούσεφ, που μου είπε: ''Εχω σιχαθεί το ποδόσφαιρο, αλλά πρέπει να ζήσω εγώ και η οικογένειά μου. Μας έλεγαν, χάστε για να πληρωθείτε«».