Weather - Καιρός

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

"Είμαι .... δίπλα στην ομάδα" - Ποιά ομάδα όμως;

Ο ...θείος μίλησε!
Ολοι περίμεναν τον διοικητικό θάνατο του Γρηγορόπουλου!
ΟΛΟΙ όμως... Και κυρίως οι ευνοημένοι και φυσικά οι ωφελημένοι ροκανιστές...
Οι μάσκες έπεσαν:  η αναμενόμενη δήλωση του Θείου έγινε "Θα είμαι δίπλα στην ομάδα"!
Ποια ομάδα όμως;
Πώς θα είναι δίπλα; Για την ιστορία, όσοι λένε "είμαι δίπλα σου, προχώρα" ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ή ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ!!!
Νόμος της ζωής με αμέτρητα παραδείγματα: Κόκκαλης, Ρέμος, Βαρδινογιάννης, Βγενόπουλος, Παντελή και δεκάδες άλλοι, μόλις έκαναν αυτή τη δήλωση, μετά ...λάκισαν!
Γιατί όμως ο Θείος είπε δίπλα κι όχι ΜΠΡΟΣΤΑ;;;
Γιατί τα μπροστινά σπίτια και τραπέζια ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ακριβά!!!
Ως τώρα ξέραμε ότι είναι ... ΠΙΣΩ! Από όλα αυτά!
Και το είχαμε γράψει 2 μήνες πριν.... Οπως και το ότι η ομάδα θα παίξει στη Δ' εθνική... Ξέροντας καλά ότι η ομάδα της Καλαμάτας πέθανε στη Νεάπολη μετά το ματς με τον Ιωνικό ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ.... Ασχετα αν δεν θέλαμε να το πιστέψουμε...
Σχετικά με τον επιθετικό (τοπικό) προσδιορισμό του Θείου:
Εδώ είναι το ερώτημα: δίπλα σημαίνει ότι ΑΛΛΟΙ κάνουν κουμάντο! ΛΑΘΟΣ, ΓΙΑΤΙ αυτός κάνει...
ΠΙΣΩ σημαίνει "εγώ κινώ τα νήματα αλλά δεν φαίνομαι": Λάθος κι αυτό αφού ένας παλιός παράγοντας με ιστορία και χρήματα ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...
Το καλύτερο είναι να έλεγε ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΨΗΛΑ.... Αλλά ΔΕΝ το είπε!
Δεν το είπε γιατί πλέον α) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΟΣΟ ΉΤΑΝΕ ΤΟΤΕ, β) ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΚΡΙΒΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΣΕ ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ και γ) ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ 300-400 ΑΤΟΜΑ...
Οπότε σου λεει: ΠΟΥ ΠΑΩ;;;  Ξανά το ίδιο λάθος δεν το κάνω!
Εχω 3-4 μαριονέτες που προσποιούνται το ΔΣ της ομάδας, άκρως παρτάκηδες και εραστές της δημοσιότητας, τρίτα ξαδέλφια (οι περισσότεροι όχι όλοι) της μπάλας, ΟΠΟΤΕ θα κάνω μια δήλωση ΣΕΜΝΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΗ και θα πάμε ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕ ΒΑΡΚΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ....
Κι όποιος έκανε το τεράστιο ΛΑΘΟΣ να μιλήσει πριν ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ η ομάδα για ..."ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ", ΑΣ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ...
Ο κόσμος όμως ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ....
ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ...